Često postavljana pitanja

  1. Da li je moguće kod Vas van interneta naručiti? Koje druge mogućnosti postoje?
  2. Da li je potreban password, da bi kod Vas naručio/la?
  3. Ja sam pogrešno naručio/ la. Što sada? 
  4. Kako doznati da li je moja internet narudžba stigla do Vas?
  5. Kako mogu kod Vas naručiti?
  6. Kako mogu promijeniti broj naručenih guma?
  7. Kako mogu više guma sa jednom narudžbom naručiti?
  8. Kome se mogu obratiti vezano za moju narudžbu?
  9. Nisam siguran/na, da li je moja narudžba stigla do Vas. Što činiti?
  10. Zašto određene gume nisu više u ponudi?
  1. Da li je moguće kod Vas van interneta naručiti? Koje druge mogućnosti postoje?

    Ukoliko ne želite naručiti putem interneta, možete naručiti putem telefona 00385 1 7776 100, putem faksa  0049 511 87 98 91 98 ili poštom (Delticom AG - Podružnica Zagreb, Slovenska 24/III, 10000 Zagreb, Kroatien). Molimo da nam saopćite točan naziv artikli kao i količinu guma i informirajte nas kako želite da se odvija plaćanje: - preduplatom ili - kreditnom karticom (molimo navedite broj kartice kao i važeći rok kartice).



  2. Da li je potreban password, da bi kod Vas naručio/la?

    Vama nije potrebna zaporka, da bi kod nas naručili. Nakon što se u formularu za narudžbe kliknuli na "Ja sam pročitao/la opće uslove poslovanja i akceptiram iste ", možete krenutu direktno prema koraku broj 2. Ostavite polja "E-Mail" i "Zaporka" prazna i kliknite "Prema koraku broj 2".



  3. Ja sam pogrešno naručio/ la. Što sada? 

    Ukoliko ste pogrešno naručili, možemo Vaš nalog naravno stornirati.  



  4. Kako doznati da li je moja internet narudžba stigla do Vas?

    Vo dobijate od nas odgovarajuću potvrdu o nalogu putem e-mail odnosno faksa. Ukoliko ne primite istu uprkos navedenoj e-mail adresi odnosno broju faksa, Vaša narudžba nije kod nas evidentirana. Molimo ponovite Vašu narudžbu.



  5. Kako mogu kod Vas naručiti?

    Ukoliko imate pitanja, obratite se putem poruke gume@delti.com ili pod brojem 00385 1 7776 100 . Mi Vam rado pomažemo dalje.



  6. Kako mogu promijeniti broj naručenih guma?

    Prilikom naručivanja proces se temelji na četiri gume. Ako želite smanjiti ili povećati broj, možete podesiti broj u prvom koraku u procesu naručivanja. Da biste to učinili, kliknite na "Promijeniti količinu", a zatim upišite željeni broj.



  7. Kako mogu više guma sa jednom narudžbom naručiti?

    Vi možete naručiti više različitih guma, ukoliko kliknete na određene gume u odabiru za gume button "U košaricu" idite na novi link "košarica" u navigaciji "moja kupovina". Ovdje možete pronaći sve izabrane gume u Vašoj košarici.



  8. Kome se mogu obratiti vezano za moju narudžbu?

    Molimo Vas da nam u tim slučajevima pošaljete poruku na gume@delti.com ili putem telefona 00385 1 7776 100



  9. Nisam siguran/na, da li je moja narudžba stigla do Vas. Što činiti?

    Nakon ulaska Vaše narudžbe šaljemo Vam putem E-Mail poruke potvrdu o narudžbi kao i broj naloga. Ukoliko to ne bude slučaj, pošaljite nam e-mail na gume@delti.com odnosno koristite naš hotline pod 00385 1 7776 100



  10. Zašto određene gume nisu više u ponudi?

    Iz razloga nestašice kod proizvođača ne možemo Vam trenutno ponuditi odgovarajući tip gume. Rado primamo Vašu narudžbu. Ukoliko ponovo posjedujemo iste, bićete obavješteni.  



x