Često postavljana pitanja

  1. Da li važe u virtualnom šopu ista pravila kao i u realnom?
  2. Što činiti ako je dostavljena guma defektna?
  1. Da li važe u virtualnom šopu ista pravila kao i u realnom?

    Hrvatski online shop "gume" je za gume od strane Delticom AG, njemačke tvrtke sa sjedištem u Hannoveru. Mi Vam nudimo sedmodnevno vrijeme za promišljanje, ukoliko Vi to želite i kliknete na odgovarajuće mjesto u narudžbi. Vi imate pravo na povrat u roku od 30 dana, ukoliko gume nisu korištene i montirane. Ukoliko su gume oštećene ili nezadovoljavajuže, tako posjedujete sva prava korisnika. Osim toga imate 14 dana pravo na proturiječ.



  2. Što činiti ako je dostavljena guma defektna?

    Molimo da nam se javite i Vi dobijate od nas formular za reklamaciju. Formular nam pošaljite kompletno popunjen i sa potpisom natrag. Reklamiranu robu šaljemo proizvođaču radi stručnog mišljenja. Istovremeno naručujemo za Vas rezervnu gumu pod novim brojem naloga. Iz razloga što ne obračunavamo rezervnu dostavu, ne primate za reklamiranu gumu knjiženje u korist. To pravilo važi prilikom odbijenice reklamacije od strane proizvođača. U tom (rijetkom) slučaju naknadno će se obračunati zamena.



x