Često postavljana pitanja

Raspodjela kočione sile

Mijenjajući težinu dinamično u odnosu na položaj kočnica, prednji kotači moraju steći veću kočionu silu kako bi se izbjeglo blokiranje stražnjih kotača, kada se koristi kočnica. Kada je riječ o prednjem pogonu vozila, prednja osovina na vozilu je uvijek teža od stražnje osovine. To znači da se težište nalazi na prednjoj strani vozila. U ovom slučaju, težište se može uravnotežiti pomoću stražnjeg cilindra kotača. Ovo je način kako bi se pravilno raspodjelila kočiona sila. To je važno za sigurnost vožnje kako bi bili sigurni da su sile kočenja pravilno raspoređene. Da bi se to postiglo, sljedeće stvari su potrebne: protu-zaključavanje kočnog sustava koji smanjuje pritisak kočenja i ventil koji blokira taj pritisak i to se čuva na stražnjim kotačima.Blokiranje ventila postaje korisno kada je postignut određeni hidraulički tlak.Regulator kočionog tlaka jednako dijeli pritisak između prednjih i stražnjih kotača kočnice. Kad se uklopna točka dostigne i pritisak na prednjoj osovini se povećava, regulator tlaka kočnice pomaže da se uravnoteži ukupni pritisak. Pojedini regulatori tlaka kočnice su slični tipičnim kočionim tlakom regulatora sa razlikom što prvi tip kontrolira uklopne točke prema statusu opterećenja, i spriječava blokiranje stražnje osovine . Na taj način, upravljivost vozila je pod kontrolom spajanjem osovine na stražnji dio tog vozila.





x